Najczęściej zadawane pytania


Na stronie głównej naszego sklepu znajdują się mapy, gdzie możesz sprawdzić regiony, w których jesteśmy w danym terminie.

Dostawy odbywają się w piątki, soboty oraz niedziele. Dzień dostawy uzależniony jest od ilości zamówień w danym regionie oraz od trasy naszego kierowcy. Jeżeli ewidentnie któryś z dni Ci nie odpowiada poinformuj nas o tym przy składaniu zamówienia, a my dołożymy wszelkich starań, aby terminy dostaw były dla Ciebie jak najdogodniejsze.

Niestety dostosowanie nie zawsze będzie możliwe ze względu na zapewnienie jak najefektywniejszego procesu dostaw i utrzymania ich terminów dla wszystkich naszych klientów.

Dzięki temu podejściu jesteśmy w stanie zminimalizować opóźnienia i zapewnić klientom dostarczenie zamówienia w możliwie jak najkrótszym czasie.

Nie jest konieczne zakładanie konta, aby dokonać zamówienia. Jednak jego założenie przynosi dodatkowe korzyści takie jak:

  • wgląd do historii swoich zamówień
  • nie musisz wypełniać formularza rejestracji przy ponownych zakupach

Po złożeniu zamówienia otrzymasz jego numer drogą mailową. Wkrótce także skontaktuje się z Tobą nasz doradca klienta.

Wszystkie produkty przyjeżdżają do nas świeże, bezpośrednio przed transportem, następnie trafiają do naszych chłodni zachowując ciąg chłodniczy w odpowiedniej temperaturze dla nich przeznaczonej.

Warzywa i owoce są selekcjonowane bezpośrednio przez nas, co pozwala dostarczyć klientowi produkty najwyższej jakości.

Produkty nabiałowe zakupujemy w hurtowni w naszym regionie, co pozwala na skrupulatną kontrolę ich dat ważności.

Produkty suche zanim trafią do naszego magazynu są kontrolowane pod względem estetycznym oraz ważności ich dat do spożycia.

Pieczywo odbieramy jeszcze ciepłe z pobliskich piekarni.

Pracownia Konesera to nasza kuchnia, skąd dania wychodzą prosto spod ręki kucharza.


Dbamy o nasze produkty na każdym etapie ich dostarczenia. Naszym priorytetem jest utrzymanie najwyższej jakości i świeżości.

Naszym celem jest dostarczenie Ci najwyższej jakości produktów w idealnym stanie, dlatego dbamy o proces pakowania.

Starannie wyselekcjonowane produkty pakowane są w firmowe, szczelne i stabilne kartony, które pozwalają na zachowanie ich w idealnym stanie poprzez ochronę przed czynnikami zewnętrznymi.

Produkty suche oddzielane są od mięs oraz wędlin, co zapewnia estetykę i higienę podczas transportu.

Warzywa i owoce po starannym wyselekcjonowaniu pakowane są w folie spożywcze, posiadające wymagane atesty do kontaktu z żywnością, tak aby chronić je przed czynnikami zewnętrznymi, które mogą wpłynąć na jakość produktu.

Kontrolowany proces pakowania to dla klienta gwarancja bezpieczeństwa przewożonych produktów, ich jakości oraz smaku.

Zakupy dostarczane są naszą własną flotą pojazdów chłodniczych, które utrzymują stałą kontrolę temperatury produktów. Dbamy, aby transport był bezpieczny.

Dostawy realizowane są przez naszych zaufanych kierowców, którzy dbają o to, aby zakupy dotarły do klienta z zachowaniem najwyższych standardów oraz w ustalonym terminie pod Twoje drzwi. Nasi kierowcy są uprzejmi w kontakcie z klientami. Zawsze starają się sprostać oczekiwaniom i są gotowi pomóc w razie pytań lub wątpliwości.

Dzięki nim nasi klienci mogą cieszyć się smakiem dostarczonych produktów w komfortowym otoczeniu własnego domu.

Tak, klient może złożyć dowolną ilość zamówień na ten sam termin (przy zachowaniu tego samego adresu). Kwota każdego zamówienia zostanie zsumowana, a ewentualne koszty dostawy zostaną anulowane po spełnieniu minimalnej kwoty do darmowej dostawy 80€.

Nie ma takich ograniczeń, chyba że jest to zaznaczone przy danym produkcie.

Klient nie ponosi kosztów dostawy przy zamówieniu na kwotę 80€ (Holandia, Niemcy, Belgia, Luksemburg, Austria, Czechy), 100€ (Francja) oraz 615dkk (Dania).

Wszystkie szczegóły znajdują się w „Dostawa i płatności”.

W naszym sklepie nie ma ukrytych kosztów. Każdy produkt oraz koszty związane z dostawą są jasno i przejrzyście przedstawiane, aby klient wiedział za co płaci.

Nie tylko zapewniamy wysoką jakość produktów oraz usług, ale również uczciwość wobec naszego klienta.

Tak, klient może zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia po wcześniejszej konsultacji z naszą firmą.

Przy składaniu zamówienia prosimy o konieczne podanie informacji o braku dostępności w danym czasie. Przed dostawą wysyłana jest informacja do klienta o dokładnym dniu oraz godzinie dostarczenia zakupów. Kierowca dodatkowo kontaktuje się telefonicznie przed przyjazdem.

Ważne ! Po ustaleniu tras przez naszego logistyka nie jest możliwa zmiana dnia i godziny dostawy.

Istnieje możliwości podania adresu zastępczego, pod który uda się nasz kierowca z zakupami.

Zamówienie może zostać anulowane jedynie w ciągu 48 godzin od czasu jego złożenia, lecz najpóźniej do wtorku przez weekendem dostawy.

Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami lub w przypadku problemów z produktem do zapoznania się z działem „Reklamacje”.

Nasza obsługa klienta jest dostępna:

  • pod nr tel +48 502 067 670 od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17
  • przez Whats App +48 502 067 670
  • droga mailową koneserzysmaku.dagmara@interia.pl