Reklamacje

Nasza firma dokłada wszelkich starań, aby otrzymany produkt przez klienta był najwyższej jakości. Jeżeli z jakichś względów budzi on wątpliwości bezzwłocznie nas o tym poinformujcie.

Reklamacja może zostać złożona:

W celu rozpatrzenia reklamacji prosimy o:

  • zdjęcie reklamowanego produktu
  • waga produktu
  • dokładny opis co jest przyczyną reklamowanego produktu
  • w przypadku produktów świeżych, takich jak np. mięso, wędliny, ryby prosimy o ich zamrożenie.

Czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji to 14 dni od dnia jej zgłoszenia. Mając jednak na uwadze dobro naszych klientów postaramy się rozpatrzyć ją natychmiastowo.
* w okresach świątecznych, przy zwiększonym ruchu w sklepie, czas ten może zostać wydłużony.

Reklamacja rozpatrywana będzie tylko w przypadku zgłoszenia jej w ciągu 24 godzin od daty dostawy.